Не можете да намерите отговора на въпроса си?
Информация за поръчка
Как да направя поръчка?
Каним ви да получите достъп до продуктите, представени на сайта. Открийте и изберете правилния продукт и кликнете върху бутон; добави в кошницата;. В Моята кошница можете да видите всички продукти, които искате да поръчате. Когато приключите с пазаруването, трябва да кликнете върху бутона Пълна поръчка.
Не забравяйте да проверите попълнените данни в края и кликнете върху бутона Изпращане на поръчката. Веднага ще получите имейл с потвърждение на направената поръчка.
Какво е състоянието на моята поръчка? Как мога да проверя?
Ако сте направили поръчката и сте избрали опцията за създаване на клиентски акаунт, можете да проследявате поръчки, направени директно от клиентския акаунт, като използвате уникалния номер на поръчката, получен при извършването му, чрез достъп до опцията Проследяване на поръчка.
Ако сте направили поръчка, без да създавате клиентски акаунт, за съжаление не можете да проследите поръчката.
Мога ли да анулирам поръчка?
Да. Поръчка може да бъде отменена чрез изпращане на имейл до: info@singer.bg. Не забравяйте да посочите номера на поръчката. Ще се свържем с вас по-късно за потвърждение.
Мога ли да направя поръчка без клиентски акаунт?
Мога ли да направя поръчка по телефона?
Да. Телефонни поръчки могат да се правят от понеделник до петък между 09.00 – 17.00 (GMT +2) на телефонни номера +359 (02)4161666 , +359893644144 . Поръчката по телефона е автоматично разпознаване и приемане на нашите политики за поверителност и условия за използване, приложими за стандартни поръчки чрез онлайн магазина.
Информация за плащане и доставка
Какви са начините на плащане?
Поръчки, направени на нашия уебсайт, могат да бъдат платени с наложен платеж при доставка от куриер. Плащането на куриера се извършва в брой или с дебитна/кредитна карта.
Как се доставят продуктите?
Поръчките, направени на www.singer.bg, се доставят чрез куриер, в оригиналните кутии с всички аксесоари и / или свързани продукти, посочени на продуктовата страница. Всички поръчки над 150 лв. се изпращат с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.
Безплатна ли е доставката?
Да, доставката е безплатна за поръчки на стойност над 150 лв.
Какво е времето за доставка на поръчката ми?
При извършване на поръчката ще бъде потвърдено дали продуктът е на склад или не.
За продуктите, които са на склад, поръчките се изпращат в рамките на 24 часа след направяне на поръчката.
За продукти, които не са на склад, времето за доставка ще бъде съобщено от оператора на Singer след потвърждение на поръчката.
Информация относно гаранцията
Продуктите имат ли гаранция?
За всички продукти, с изключение на аксесоари и консумативи, продавани и доставяни от Singer, вие се възползвате от гаранционни сертификати съгласно законодателството.
ВАЖНО: Следните части НЕ се покриват от гаранцията:
За битови шевни машини: иглена плоча, педал, притискащо краче, калерче, совалка, грайфер и макара.
Аксесоари и консумативи, т.е. онези части от устройството, които се сглобяват / разглобяват ръчно от потребителя, без да е необходимо да се използват специфични инструменти или устройства (гаечни ключове, отвертки и др.).
Стъклени или пластмасови съдове, режещи ножове, маркучи, четки, мишени, екрани, щифтове, торби, филтри, кутии против варовик, батерии и др.
Крушки, пружини, педали, контролни бутони, уплътнения, соленоидни клапани, текстилни покривни материали.
Забележителности, покрити (запушени) с варовикови отлагания поради използването на твърда вода.
Продуктите са проектирани и произведени така, че да могат да се използват изключително за битови цели; те губят своята гаранция в случай на използване в професионални дейности, с изключение на продуктите, строго предназначени за професионални дейности.
Купувачът е задължен стриктно да следва инструкциите на производителя в ръководството за потребителя.
Удължена гаранция до 5 (пет) години
5 - Годишна Гаранция
SINGER предоставя 5 – годишна гаранция на влагоуловители с марка SINGER, разпространявани от ОНПАРТС ЕООД.
При регистрация на влагоуловители SINGER SDHM SMART OUT 10L, SINGER SDHM ARIDO 16L и SINGER SDHM 20L ECO в рамките на един месец след закупуване, гаранцията се удължава от 2 на 5 години!
- За активиране на 5 -годишната гаранция, необходимо условие е регистрация, попълването и изпращането в рамките на тридесет (30) дни от датата на покупката на съответния електронен формуляр, който е достъпен на уебсайта : https://www.singer.bg/singer-family/
- Гаранцията влиза в сила, при условие 1, от датата на закупуване на продукта, тъй като се доказва изключително въз основа на оригиналния законов документ за покупка, напр. фактура или доказателство за покупка. Всеки друг начин за доказване на покупката е изключен. Потребителят изпраща копие от документа за покупка на SINGER първия път, когато използва предоставената гаранция.Копие от документа се изпраща на следния имейл адрес : info@singer.bg
- За да вaжи 5-годишната гаранция необходимо условие е:След изтичането на 2-рата година, за останалите 3 години поне веднъж годишно,уреда да се изпраща на профилактика в сервиза на SINGER.Разходите за транспорта от и до сервиза са за сметка на клиента.
- Гаранцията покрива ремонта на всякакви повреди на устройството поради дефектен материал или производствена грешка и предвижда подмяна на всяка дефектна част. Работата и резервните части по време на гаранционния период се предоставят безплатно. Гаранцията не обхваща задължението за подмяна на устройството или възстановяване на сумата.
- Предоставената гаранция покрива изключително всички дефекти в конструкцията и не се отнася за консумативи, като батерии, филтри, лампи и т.н.
- За правилната, ефективна и безопасна работа на електрическите уреди се препоръчва като добра практика да ги почиствате и поддържате на редовни интервали в зависимост от използването им от специализирани и сертифицирани техници на SINGER или както е посочено в ръководството за потребителя на продукта.
- Гаранцията не покрива:
а) Използване на продукта за цели, различни от произведените,
б) Използване на продукта, умишлено или по непредпазливост на купувача, не в съответствие с инструкциите на производителя,
в) Инсталиране и използване по начин, противен на техническите спецификации на страната и мястото, където се използва,
г) Счупване при падане,
д) Инциденти, природни бедствия или нещо различно от контрола на производителя (пожар, вода, неизправности на захранващото напрежение, мълнии, заземяване и др.), изключително високи / ниски температури на околната среда и др.
е) Резервните части, които обикновено се износват от използването на устройството, както и лампи, кристали, пластмасови и гумени части, филтри и така нататък.
ж) Разходите за поддръжка на продукта, тяхното почистване и поддръжка на редовни интервали в зависимост от използването им от специализирани и сертифицирани техници на SINGER или както е посочено в ръководството за потребителя на продукта.
- SINGER си запазва правото да определя начина, мястото и времето за отстраняване на неизправностите по своя абсолютна преценка, в зависимост от специфичните характеристики на всеки отделен случай. Разходите за доставка до и от пунктовете за техническа поддръжка на SINGER са за сметка на клиента, след изтичане на 2-годишната гаранция.
- Гаранцията се анулира:
а) В случай на ремонт или опит за ремонт от оторизиран сервиз, лица или лаборатории,
б) Когато не се използват оригинални консумативи / резервни части на SINGER.
в) Ако клиента не спазва условията от точка 3. ( За да въжи 5 – годишната гаранция необходимо условие е:
След изтичането на 2-рата година, за останалите 3 години поне веднъж годишно,уреда да се изпраща за профилактика в сервиза на SINGER.Разходите за транспорта от и до сервиза са за сметка на клиента.
„ОНПАРТС” ЕООД
гр.София 1407 6ул.Черни Връх 80-82 ет.3 ап.14
Тел.: 02/4161666, Факс: 02/8683493
е-mail: info@singer.bg
www.singer.bg
www.onparts.bg
Сервиз:“Техноком Станчев“ ЕООД
Град Чирпан, бул. Георги Димитров 22, 6200 Център
Тел.:041 696001 , Моб.: 0878426071
е-mail: tehnokom@tehnokom.eu
www.tehnokom.eu
Информация относно връщанията
Каква е процедурата по връщане?
Съгласно Спешна наредба 34/2014 за правата на потребителите, потребителят има право да уведоми търговеца писмено, че се отказва от покупката, без санкции и без да се позовава на причина, в рамките на 14 календарни дни от получаването на продукта.
SINGER ви предлага БЕЗПЛАТЕН период за ВРЪЩАНЕ от 14 дни!
За да върнете продуктите, моля свържете се с нас по имейл на: info@singer.bg и на телефонния номер, показан на сайта.
Моля, обърнете внимание, че продуктите могат да бъдат върнати само ако са в първоначалното си състояние, не са повредени поради неправилна употреба, да бъдат придружени от оригиналната опаковка, както и документи или други материали, получени в кутията.
След искането за връщане ще получите формуляр за връщане, в който трябва да попълните необходимите данни за връщане на парите (24-знаков IBAN код, банка, име и фамилия и др.).
Мога ли да сменя продукт?
Ако искате да промените или замените продукт, моля, свържете се с нас за повече подробности на info@singer.bg или по телефона +359(02)4161666, +359893644144
GDPR
Моите лични данни безопасни ли са?
Нашият сайт използва SSL технология за криптиране на съхранени данни. Домейнът се хоства на защитен сървър с ограничен достъп.
КАКВИ ДАННИ СЕ СЪБИРАТ ЗА МЕН?
Събираме само данни, необходими за обработка на направени поръчки. Събраните данни са необходими за изпращане на фактурата и за генериране на товарителница за доставка. Ние не събираме и не съхраняваме никакви данни, различни от споменатите при генериране на клиентски акаунт или извършване на поръчка.
За повече информация, моля, информирайте се чрез Политика за поверителност и Общите условия
Ако искам да изтрия личните си данни, как да продължа?
Можете да поискате доклад с личните ви данни, съхранявани на нашия уебсайт, като изпратите имейл на info@singer.bg. В рамките на законовия срок от 30 дни ще получите документиран отчет в електронен формат от нашия GDPR мениджър. За повече подробности можете също да се свържете с нас на info@singer.bg или по телефона +359(02)4161666, +359893644144