Не можете да намерите отговора на въпроса си?

Информация за поръчка

Как да направя поръчка?

Каним ви да получите достъп до продуктите, представени на сайта. Открийте и изберете правилния продукт и кликнете върху бутон; добави в кошницата;. В Моята кошница можете да видите всички продукти, които искате да поръчате. Когато приключите с пазаруването, трябва да кликнете върху бутона Пълна поръчка.

Не забравяйте да проверите попълнените данни в края и кликнете върху бутона Изпращане на поръчката. Веднага ще получите имейл с потвърждение на направената поръчка.

Какво е състоянието на моята поръчка? Как мога да проверя?

Ако сте направили поръчката и сте избрали опцията за създаване на клиентски акаунт, можете да проследявате поръчки, направени директно от клиентския акаунт, като използвате уникалния номер на поръчката, получен при извършването му, чрез достъп до опцията Проследяване на поръчка.

Ако сте направили поръчка, без да създавате клиентски акаунт, за съжаление не можете да проследите поръчката.

Мога ли да анулирам поръчка?

Да. Поръчка може да бъде отменена чрез изпращане на имейл до: info@singer.bg. Не забравяйте да посочите номера на поръчката. Ще се свържем с вас по-късно за потвърждение.

Мога ли да направя поръчка без клиентски акаунт?

Да. За направяне на поръчка не е необходим клиентски акаунт.

Мога ли да направя поръчка по телефона?

Да. Телефонни поръчки могат да се правят от понеделник до петък между 09.00 – 17.00 (GMT +2) на телефонни номера +359 (02)9620444 , +359893644144 . Поръчката по телефона е автоматично разпознаване и приемане на нашите политики за поверителност и условия за използване, приложими за стандартни поръчки чрез онлайн магазина.

Информация за плащане и доставка

Какви са начините на плащане?

Поръчки, направени на нашия уебсайт, могат да бъдат платени с наложен платеж при доставка от куриер. Плащането на куриера се извършва в брой или с дебитна/кредитна карта.

Как се доставят продуктите?

Поръчките, направени на www.singer.bg, се доставят чрез куриер, в оригиналните кутии с всички аксесоари и / или свързани продукти, посочени на продуктовата страница. Всички поръчки над 150 лв. се изпращат с БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА.

Безплатна ли е доставката?

Да, доставката е безплатна за поръчки на стойност над 150 лв.

Какво е времето за доставка на поръчката ми?

При извършване на поръчката ще бъде потвърдено дали продуктът е на склад или не.

За продуктите, които са на склад, поръчките се изпращат в рамките на 24 часа след направяне на поръчката.

За продукти, които не са на склад, времето за доставка ще бъде съобщено от оператора на Singer след потвърждение на поръчката.

Информация относно гаранцията

Продуктите имат ли гаранция?

За всички продукти, с изключение на аксесоари и консумативи, продавани и доставяни от Singer, вие се възползвате от гаранционни сертификати съгласно законодателството.

ВАЖНО: Следните части НЕ се покриват от гаранцията:

За битови шевни машини: иглена плоча, педал, притискащо краче, калерче, совалка, грайфер и макара.
Аксесоари и консумативи, т.е. онези части от устройството, които се сглобяват / разглобяват ръчно от потребителя, без да е необходимо да се използват специфични инструменти или устройства (гаечни ключове, отвертки и др.).
Стъклени или пластмасови съдове, режещи ножове, маркучи, четки, мишени, екрани, щифтове, торби, филтри, кутии против варовик, батерии и др.
Крушки, пружини, педали, контролни бутони, уплътнения, соленоидни клапани, текстилни покривни материали.
Забележителности, покрити (запушени) с варовикови отлагания поради използването на твърда вода.

Продуктите са проектирани и произведени така, че да могат да се използват изключително за битови цели; те губят своята гаранция в случай на използване в професионални дейности, с изключение на продуктите, строго предназначени за професионални дейности.

Купувачът е задължен стриктно да следва инструкциите на производителя в ръководството за потребителя.

Информация относно връщанията

Каква е процедурата по връщане?

Съгласно Спешна наредба 34/2014 за правата на потребителите, потребителят има право да уведоми търговеца писмено, че се отказва от покупката, без санкции и без да се позовава на причина, в рамките на 14 календарни дни от получаването на продукта.

SINGER ви предлага БЕЗПЛАТЕН период за ВРЪЩАНЕ от 14 дни!

За да върнете продуктите, моля свържете се с нас по имейл на: info@singer.bg и на телефонния номер, показан на сайта.

Моля, обърнете внимание, че продуктите могат да бъдат върнати само ако са в първоначалното си състояние, не са повредени поради неправилна употреба, ако могат да бъдат придружени от оригиналната опаковка, както и документи или други материали, получени в кутията.

След искането за връщане ще получите формуляр за връщане, в който трябва да попълните необходимите данни за връщане на парите (24-знаков IBAN код, банка, име и фамилия и др.).

Мога ли да сменя продукт?

Ако искате да промените или замените продукт, моля, свържете се с нас за повече подробности на info@singer.bg или по телефона +359(02)9620444, +359893644144

GDPR

Моите лични данни безопасни ли са?

Нашият сайт използва SSL технология за криптиране на съхранени данни. Домейнът се хоства на защитен сървър с ограничен достъп.

КАКВИ ДАННИ СЕ СЪБИРАТ ЗА МЕН?

Събираме само данни, необходими за обработка на направени поръчки. Събраните данни са необходими за изпращане на фактурата и за генериране на товарителница за доставка. Ние не събираме и не съхраняваме никакви данни, различни от споменатите при генериране на клиентски акаунт или извършване на поръчка.

За повече информация, моля, информирайте се чрез Политика за поверителност и Общите условия

Ако искам да изтрия личните си данни, как да продължа?

Можете да поискате доклад с личните ви данни, съхранявани на нашия уебсайт, като изпратите имейл на info@singer.bg. В рамките на законовия срок от 30 дни ще получите документиран отчет в електронен формат от нашия GDPR мениджър. За повече подробности можете също да се свържете с нас на info@singer.bg или по телефона +359(02)9620444, +359893644144